O wspieraniu lokalnej gastronomii mówi się dużo. Tym razem znana sieć burgerów już nie mówi, a działa, zachęcając innych do udziału w akcji oraz wyzywając konkurencje do udziału w #HOTGASTROCHALLENGE.
Wszystko zaczęło się od publikacji postu zachęcającego do korzystania z oferty Burger Kinga – informuje Pasibus. Wywołało to lawinę komentarzy, a już następnego dnia pojawiła się kolejna publikacja, gdzie słowa przerodziły się w czyny. Ekipa burgerowni odwiedziła sąsiadów Shrimp House kupując smaczne krewetki.
Akcja ma na celu zwrócenia uwagi na lokalną gastronomię, która jest w trudnej sytuacji. Lokale wielu marek między sobą robią zakupy, po czym nominują kolejne firmy zachęcając do udziału. Wszystko pod nazwą #HOTGASTROCHALLENGE.
Załoga Pasibusa nominowała do zabawy, Shirmp House, od których właśnie odbierała zamówienie, a także wrocławską Ragu Pracownia Makaronu, konkurencyjną burgerownie Krowarzywa czy Alibaba Relax Kebab Radzymin. Na końcu nominacja trafiła do sieci salonów z elektroniką X-KOM.pl .
Zasady są proste, po przyjęciu wyzwania i zrealizowaniu zamówienia, nominujemy kolejne trzy lokalne firmy. Wszystko w słusznym celu – wspieraniu siebie nawzajem w tych trudnych czasach.